lorne bay — lorne bay
22 yo — 163 cm
Awatar użytkownika
about
You go in shadows, you'll come apart and you'll go black. Some kind of night into your darkness, colors your eyes with what's not there.
Yaya Lawrence
Jestem tutaj nowa. Wychowałam się w Londynie, ale miałam dość swojej matki, więc uciekłam do siostry do Lorne Bay. Jeszcze studiuję i w przyszłości chciałabym polecieć w kosmos. Mówię, że nie potrzebuje dookoła siebie ludzi, ale to nieprawda.
Pam Burnett
przyrodnia siostra, z którą aktualnie mieszka

IMIĘ I NAZWISKO - POZYTYWNE
opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis

IMIĘ I NAZWISKO - NEGATYWNE
opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis

IMIĘ I NAZWISKO POSTACI - INNE
opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis

ambitny krab
yaya
brak multikont
malarka — saatchi gallery in london
32 yo — 157 cm
Awatar użytkownika
about
Kiss me, mercilessly. Leave no corner of me untouched.
Obrazek

Moje baby <2

yaya lawrence
ambitny krab
.
Szkutnik/sternik — Winfield craft
23 yo — 185 cm
Awatar użytkownika
about
There once was a ship that put to sea
The name of the ship was the Billy of Tea
Hejka yaya lawrence wpadam tu Levim :welcome: On co nieco zna się na gwiazdach ze względu na miłość do pływania łodzią, ich znajomość nie raz go uratowała gdy wypłynął za daleko w morze. Na codzień można go spotkać gdzies kręcącego się przy porcie, ewnetualnie nad wodą. Mogli gdzieś na siebie wpaść przypadkiem, co Ty na to? :hm:
powitalny kokos
Levi
brak multikont
Kierowca/sportowiec — Cały świat
23 yo — 185 cm
Awatar użytkownika
about
Raczkujący kierowca rajdowy, przyszły mistrz F2 a potem F1
Zaczepiam bo wiekiem szukam zbliżonych osób. Mam pomysł aby złapali się kiedyś w Londynie. Dennis dużo czasu siedział w Europie, trenując i szukając sponsorów czy swojej okazji aby się przebić w sporcie

yaya lawrence