Kierowca/sportowiec — Cały świat
23 yo — 185 cm
Awatar użytkownika
about
Raczkujący kierowca rajdowy, przyszły mistrz F2 a potem F1
[tele2]Dennis
[tel3][telimg1][IMG=https://64.media.tumblr.com/6f2ffcb4357 ... 43361d.jpg][/telimg1]
[teltxt]Halo, próba[/teltxt]
[teltxt]Nie umiem w telefon..[/teltxt]
[/tel3]
[telozn]@oznacz[/telozn]
[/tele2]
baby it's cold outside
nick autora
brak multikont
lorne bay — lorne bay
21 yo — 155 cm
Awatar użytkownika
about
Nowa w Lorne, przyjechała z misją odnalezienia ojca w tajemnicy przed matką. Młoda, głodna przygód i nieco naiwna
India
21:23
Hejka
Hm, myślę że tak. Tylko kiedy i gdzie to jest?
Jestem całkiem nowa w okolicy i nie mam samochodu...


Dennis Rosberg
lorne bay — lorne bay
21 yo — 155 cm
Awatar użytkownika
about
Nowa w Lorne, przyjechała z misją odnalezienia ojca w tajemnicy przed matką. Młoda, głodna przygód i nieco naiwna
India
21:23
Ale nie zostawisz mnie tam? :lol:
W piątek powinnam być wolna po 14?


Dennis Rosberg
lorne bay — lorne bay
21 yo — 155 cm
Awatar użytkownika
about
Nowa w Lorne, przyjechała z misją odnalezienia ojca w tajemnicy przed matką. Młoda, głodna przygód i nieco naiwna
India
21:23
Kurcze, taka reklama... Pamiętaj, że będę Cię straszyć po nocach za to :lol:
Galeria w Tingaree


Dennis Rosberg
lorne bay — lorne bay
21 yo — 155 cm
Awatar użytkownika
about
Nowa w Lorne, przyjechała z misją odnalezienia ojca w tajemnicy przed matką. Młoda, głodna przygód i nieco naiwna
India
21:23
No tak troszkę :lol:
Nie wystawię, spokojnie


Dennis Rosberg
lorne bay — lorne bay
21 yo — 155 cm
Awatar użytkownika
about
Nowa w Lorne, przyjechała z misją odnalezienia ojca w tajemnicy przed matką. Młoda, głodna przygód i nieco naiwna
India
21:23
Hejka, Wesołych Świąt i spełnienia wszystkich marzeń, też tych dużych i niemal nierealnych!
Tak, jestem już w domu, na całe szczęście :lol: