szkutniczka — WINFIELD'S CRAFT
25 yo — 173 cm
Awatar użytkownika
about
Ironwoman
Barbara Stark
Jestem nowa w mieście. Trochę przeleżałam w szpitalu z powodu przeżycia huraganu na Pacyfiku. Teraz mam się całkiem nieźle. Naprawiłam swój mini jacht i czekam na sprzyjające fale, ale jak na razie spodobało mi się w Lorne Bay i może zakotwiczę tu na dłużej?
IMIĘ I NAZWISKO CZŁONKA RODZINY
opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis

Nina Peterson
Ninę poznałam w szpitalu. Szybko znalazłyśmy wspólny język. To jedna z tych osób, dzięki którym zostałam w mieście na nieco dłużej, niż zakładałam.

IMIĘ I NAZWISKO - NEGATYWNE
opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis

IMIĘ I NAZWISKO POSTACI - INNE
opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis

Studentka Farmacji — James Cook University
26 yo — 167 cm
Awatar użytkownika
about
Oh won't you come with me where the ocean meets the sky,
and as the clouds roll by we'll sing the song of the sea
Barbie Stark Hej! Niedawno Nina również leżała na ortopedii, potem chodziła na różnego rodzaju fizjoterapię, więc myślę, że dziewczyny mogły się tam poznać i Złapać jakąś nić porozumienia. Nina również jest wielką fanką plaży, choć od wody trzyma się z dala - więc myślę, że mogłyby się jakoś dogadać!
radca prawny — w ratuszu w Lorne Bay
38 yo — 188 cm
Awatar użytkownika
about
Były wojskowy, który w ostatnim czasie zmienił swoje życie o 180 stopni. Rozstał się z żoną, przeprowadził, znalazł pracę, ale wciąż jest tym samym fajnym facetem, świetnym kumplem i najlepszym bratem na świecie.
:welcome: podrzucę ci Toma. Jego rodzina prowadzi stocznię, czasem zdarza mu się tam zaglądać, więc nasza dwójka może znać się chociażby z widzenia :wohoo: Barbie Stark
szkutniczka — WINFIELD'S CRAFT
25 yo — 173 cm
Awatar użytkownika
about
Ironwoman
Nina Peterson pisze: 04 wrz 2023, 19:54