about
Oh won't you come with me where the ocean meets the sky,
and as the clouds roll by we'll sing the song of the sea
and as the clouds roll by we'll sing the song of the sea
tajemnica H.J. Smitha
zabawa fabularna
Jeśli jesteś fanem rozwiązywania zagadek i chciałbyś poznać legendy związane z Lorne Bay z nieco innej strony, zapraszamy cię do wzięcia udziału w nowej mini-zabawie. Została ona podzielona na dwa etapy: pierwszy polega na odszyfrowaniu przygotowanej przez nas historii poza fabułą, a drugi na odegraniu przygotowanego przez nas zadania
Zagadki pojawiać się będą codziennie, począwszy od 5 kwietnia. Po opublikowaniu ostatniej damy wam jeszcze dodatkowe 2 dni, nim pojawi się oficjalne rozwiązanie, dzięki któremu będziemy mogli przejść do etapu drugiego! Do zabawy w pierwszym etapie możesz dołączyć w dowolnym momencie
Na jakie nagrody możesz liczyć?
- za etap pierwszy, polegający na rozwiązywaniu zagadek, będziesz mógł zdobyć kupon o maksymalnej wartości 10pkt;
- za etap drugi, polegający na grze fabularnej, będziesz mógł zdobyć jeden dowolny kupon z dowolnej kategorii.
Zasady etapu pierwszego:
1. Rozwiązywanie zagadek i udział w zabawie są dobrowolne. MG ma prawo wyłączyć gracza z udziału w grze, jeśli będzie uprzykrzać zabawę innym bądź łamać zasady zgromadzone w regulaminie.
2. Część ta składa się łącznie z pięciu zagadek, a rozwiązanie każdej to +2 punkty.
Każdy gracz ma prawo poprosić Bunyip o podpowiedź kosztującą -1 punkt.
Każdy gracz ma prawo poprosić MG o rozwiązanie wybranej zagadki kosztem -2 punktów.
3. Aby otrzymać nagrodę za udział w zabawie, należy uzyskać minimum +1 punkt.
4. Udział w zabawie można wziąć wymiennie każdym z posiadanych multikont.
5. MG w odpowiedzi na poprawne rozwiązanie zagadki odsyłać ci będzie informacje niezbędne do rozwiązywania dalszych zadań.
Wyjaśnienie dodatkowe:
odkrywane przez ciebie rozwiązania noszą nazwę kluczy
odpowiedzi MG noszą nazwę haseł
zapamiętaj
W razie pytań prosimy o kontakt z benjamin hargrove.
Zagadki pojawiać się będą codziennie, począwszy od 5 kwietnia. Po opublikowaniu ostatniej damy wam jeszcze dodatkowe 2 dni, nim pojawi się oficjalne rozwiązanie, dzięki któremu będziemy mogli przejść do etapu drugiego! Do zabawy w pierwszym etapie możesz dołączyć w dowolnym momencie
Na jakie nagrody możesz liczyć?
- za etap pierwszy, polegający na rozwiązywaniu zagadek, będziesz mógł zdobyć kupon o maksymalnej wartości 10pkt;
- za etap drugi, polegający na grze fabularnej, będziesz mógł zdobyć jeden dowolny kupon z dowolnej kategorii.
Zasady etapu pierwszego:
1. Rozwiązywanie zagadek i udział w zabawie są dobrowolne. MG ma prawo wyłączyć gracza z udziału w grze, jeśli będzie uprzykrzać zabawę innym bądź łamać zasady zgromadzone w regulaminie.
2. Część ta składa się łącznie z pięciu zagadek, a rozwiązanie każdej to +2 punkty.
Każdy gracz ma prawo poprosić Bunyip o podpowiedź kosztującą -1 punkt.
Każdy gracz ma prawo poprosić MG o rozwiązanie wybranej zagadki kosztem -2 punktów.
3. Aby otrzymać nagrodę za udział w zabawie, należy uzyskać minimum +1 punkt.
4. Udział w zabawie można wziąć wymiennie każdym z posiadanych multikont.
5. MG w odpowiedzi na poprawne rozwiązanie zagadki odsyłać ci będzie informacje niezbędne do rozwiązywania dalszych zadań.
Wyjaśnienie dodatkowe:
odkrywane przez ciebie rozwiązania noszą nazwę kluczy
odpowiedzi MG noszą nazwę haseł
zapamiętaj
W razie pytań prosimy o kontakt z benjamin hargrove.
about
Oh won't you come with me where the ocean meets the sky,
and as the clouds roll by we'll sing the song of the sea
and as the clouds roll by we'll sing the song of the sea
pierwsza zagadka
zabawa fabularna
Stary, poniszczony dziennik, obity ciemną skórą, leżał samotnie na jednej z miejskich ławek. Bez przerwy sięgały ku niemu ciekawskie dłonie; był obracany, wertowany, brudzony oblepionymi jedzeniem palcami. Kilka osób zapragnęło zabrać go do domu, lecz po przejściu z nim zaledwie kilku metrów odzywały się w nich wyrzuty sumienia, a dziennik zawsze wracał na swoje miejsce.
Niektóre sylwetki dostrzegały w nim przedmiot przeznaczony do destrukcji; był zrzucany, kopany, a także wtrącany do stojącego nieopodal śmietnika.
Jakimś cudem jednak zawsze wracał. Na tę samą ławkę.
Aż w końcu trafił do ciebie. Zapragnąłeś oddać go we właściwe dłonie, lecz podpis jego właściciela był jedynie przedłużeniem tej zagadki. Nikt bowiem nie wiedział kim dokładnie jest H. J. Smith.
Zacząłeś więc czytać opowieść zapisaną na jego stronicach, postanawiając rozwiązać związaną z nim zagadkę.
Twoje zadanie:
złam szyfr i prześlij poprawną treść w wiadomości prywatnej na konto Bunyip. Potwierdź to tutaj.
Za samodzielne rozwiązanie zagadki otrzymasz 2 punkty.
Jeśli potrzebna ci podpowiedź, możesz poprosić o nią MG; otrzymasz wówczas 1 punkt.
Jeśli chcesz otrzymać wstęp do kolejnego zadania, możesz poprosić MG o rozwiązanie zagadki. Otrzymasz za to 0 punktów.
Niektóre sylwetki dostrzegały w nim przedmiot przeznaczony do destrukcji; był zrzucany, kopany, a także wtrącany do stojącego nieopodal śmietnika.
Jakimś cudem jednak zawsze wracał. Na tę samą ławkę.
Aż w końcu trafił do ciebie. Zapragnąłeś oddać go we właściwe dłonie, lecz podpis jego właściciela był jedynie przedłużeniem tej zagadki. Nikt bowiem nie wiedział kim dokładnie jest H. J. Smith.
Zacząłeś więc czytać opowieść zapisaną na jego stronicach, postanawiając rozwiązać związaną z nim zagadkę.
Twoje zadanie:
złam szyfr i prześlij poprawną treść w wiadomości prywatnej na konto Bunyip. Potwierdź to tutaj.
Za samodzielne rozwiązanie zagadki otrzymasz 2 punkty.
Jeśli potrzebna ci podpowiedź, możesz poprosić o nią MG; otrzymasz wówczas 1 punkt.
Jeśli chcesz otrzymać wstęp do kolejnego zadania, możesz poprosić MG o rozwiązanie zagadki. Otrzymasz za to 0 punktów.
about
Oh won't you come with me where the ocean meets the sky,
and as the clouds roll by we'll sing the song of the sea
and as the clouds roll by we'll sing the song of the sea
druga zagadka
zabawa fabularna
Twoje zadanie:
aby rozwiązać tę zagadkę, potrzebujesz hasła #1 otrzymanego od MG; rozwiązaniem tej zagadki jest słowo/nazwa, a nie ciąg cyfr!
Prześlij poprawną odpowiedź w wiadomości prywatnej na konto Bunyip. Potwierdź to tutaj.
UWAGA
1. Ze względu na poziom trudności, każdy gracz moje skorzystać z jednej darmowej podpowiedzi od MG.
2. Wykonywanie zadań może odbywać się na bieżąco, wraz z pojawianiem się każdej nowej zagadki, ale nie musi - możecie rozwiązać całość po tym, gdy pojawią się wszystkie części. (Przykładowo dopuszcza się możliwość rozwiązania wszystkich 11 kwietnia)
Za samodzielne rozwiązanie zagadki otrzymasz 2 punkty.
Jeśli potrzebna ci podpowiedź, możesz poprosić o nią MG; otrzymasz wówczas 1 punkt.
Jednorazowo możesz poprosić o darmową podpowiedź.
Jeśli chcesz otrzymać wstęp do kolejnego zadania, możesz poprosić MG o rozwiązanie zagadki. Otrzymasz za to 0 punktów.
about
Oh won't you come with me where the ocean meets the sky,
and as the clouds roll by we'll sing the song of the sea
and as the clouds roll by we'll sing the song of the sea
trzecia zagadka
zabawa fabularna
Twoje zadanie:
prawidłowo rozwiązane pełne zadanie postawi przed tobą pytanie-zagadkę. Odpowiedź prześlij poprawną treść w wiadomości prywatnej na konto Bunyip. Potwierdź to tutaj.
UWAGA
1. Ze względu na poziom trudności, każdy gracz moje skorzystać z jednej darmowej podpowiedzi od MG.
2. Wykonywanie zadań może odbywać się na bieżąco, wraz z pojawianiem się każdej nowej zagadki, ale nie musi - możecie rozwiązać całość po tym, gdy pojawią się wszystkie części. (Przykładowo dopuszcza się możliwość rozwiązania wszystkich 11 kwietnia)
Za samodzielne rozwiązanie zagadki otrzymasz 2 punkty.
Jeśli potrzebna ci podpowiedź, możesz poprosić o nią MG; otrzymasz wówczas 1 punkt.
Jednorazowo możesz poprosić o darmową podpowiedź.
Jeśli chcesz otrzymać wstęp do kolejnego zadania, możesz poprosić MG o rozwiązanie zagadki. Otrzymasz za to 0 punktów.
about
Oh won't you come with me where the ocean meets the sky,
and as the clouds roll by we'll sing the song of the sea
and as the clouds roll by we'll sing the song of the sea
czwarta zagadka
zabawa fabularna
Twoje zadanie:
rozwiąż zagadkę i prześlij poprawną odpowiedź w wiadomości prywatnej na konto Bunyip. Potwierdź to tutaj.
UWAGA
1. Ze względu na poziom trudności, każdy gracz moje skorzystać z jednej darmowej podpowiedzi od MG.
2. Wykonywanie zadań może odbywać się na bieżąco, wraz z pojawianiem się każdej nowej zagadki, ale nie musi - możecie rozwiązać całość po tym, gdy pojawią się wszystkie części. (Przykładowo dopuszcza się możliwość rozwiązania wszystkich 11 kwietnia)
Za samodzielne rozwiązanie zagadki otrzymasz 2 punkty.
Jeśli potrzebna ci podpowiedź, możesz poprosić o nią MG; otrzymasz wówczas 1 punkt.
Jednorazowo możesz poprosić o darmową podpowiedź.
Jeśli chcesz otrzymać wstęp do kolejnego zadania, możesz poprosić MG o rozwiązanie zagadki. Otrzymasz za to 0 punktów.
about
Oh won't you come with me where the ocean meets the sky,
and as the clouds roll by we'll sing the song of the sea
and as the clouds roll by we'll sing the song of the sea
piąta zagadka
zabawa fabularna
Wypełnij raport:
dane
1. {klucz 2}
2. poszukaj
3. {klucz 3} + poszukaj
4. {klucz 4}
5. {klucz 1}
2. poszukaj
3. {klucz 3} + poszukaj
4. {klucz 4}
5. {klucz 1}
Twoje zadanie:
rozwiąż zagadkę (znajdź ostatni KLUCZ) i wypełnij raport, a następnie oba zadania prześlij w wiadomości prywatnej na konto Bunyip. Potwierdź to tutaj.
UWAGA
1. Ze względu na poziom trudności, każdy gracz moje skorzystać z jednej darmowej podpowiedzi od MG.
2. Wykonywanie zadań może odbywać się na bieżąco, wraz z pojawianiem się każdej nowej zagadki, ale nie musi - możecie rozwiązać całość po tym, gdy pojawią się wszystkie części. (Przykładowo dopuszcza się możliwość rozwiązania wszystkich 11 kwietnia)
Za samodzielne rozwiązanie zagadki otrzymasz 2 punkty.
Jeśli potrzebna ci podpowiedź, możesz poprosić o nią MG; otrzymasz wówczas 1 punkt.
Jednorazowo możesz poprosić o darmową podpowiedź.
Jeśli chcesz otrzymać wstęp do kolejnego zadania, możesz poprosić MG o rozwiązanie zagadki. Otrzymasz za to 0 punktów.
about
Oh won't you come with me where the ocean meets the sky,
and as the clouds roll by we'll sing the song of the sea
and as the clouds roll by we'll sing the song of the sea
etap drugi
zabawa fabularna
tajemnica Holdena Smitha
13 marca 2015 roku za zaginioną została uznana Mazikeen Crawford, dwudziestopięcioletnia mieszkanka Kurandy. Po trwającym trzy tygodnie śledztwie sprawa została uznana za zamkniętą, a Mazikeen za zmarłą. Jej brat nie uwierzył jednak w wyjaśnienia policji, wedle których dziewczyna zawędrowała w niewłaściwe miejsce i padła ofiarą krokodyli; nie zamierzał spocząć, dopóki nie odnajdzie swojej ukochanej siostry.
Dlaczego policja umorzyła śledztwo? Przez zeznania świadka, który chciał pozostać anonimowy. Zgodnie z jego relacją, złotowłosa dziewczyna spacerowała w okolicach mokradeł w swym rodzinnym mieście w godzinach wieczornych. Ignorując tabliczki z ostrzeżeniem, przedarła się przez zarośla - świadek nawoływał, a następnie zgłosił sprawę na policję, ale ta została zignorowana. Jednak to właśnie we wskazanym przez niego miejscu udało się odnaleźć strzępki bluzy, która należała do zaginionej.
Co tak naprawdę stało się z Mazikeen?
Dwa lata wcześniej poznała Holdena - starszego od niej o pięć lat mężczyznę o błękitnych oczach, w których można było utonąć. Zakochali się w sobie niemal od razu, spotykając ze sobą w sekrecie; nikt nie wiedział, że tę dwójkę łączy tak głębokie uczucie. Holden pracował w stoczni mieszczącej się w Lorne Bay i mimo swej ponadprzeciętnej aparycji, nie był towarzyski; współpracownicy uważali, że jest ekscentryczny, a w jego oczach koloru wzburzonego morza, kryje się coś niebezpiecznego. Holden w istocie był ofiarą własnego szaleństwa; zafascynowany miejscowymi legendami, miewał problemy z odróżnieniem fikcji od rzeczywistości. Mazikeen to jednak nie przeszkadzało - nie sądziła, że mężczyzna ten mógłby kiedykolwiek ją skrzywdzić.
Na początku roku 2015 Mazikeen dowiedziała się, że jest chora. Rak kości, czwarte stadium - nie istniało lekarstwo, które mogłoby ją ocalić. Holden, wierząc w magię miejscowych legend, zapragnął uratować ukochaną z sideł śmierci.
13 marca spotkali się na mokradłach parku w Kurandzie; wyruszyli stamtąd do Lorne Bay, pod osłoną nocy zmierzając na Gahdun Island. Tam, skryci wśród legend, odprawiali magiczne rytuały, starając się uzdrowić dziewczynę o włosach w kolorze słońca.
Mimo ryzyka, pochłonięty szaleństwem, Holden zatopił w skórze ukochanej ostrza nożyczek - nacięcia te miały dopełnić transformację, dzięki której Mazikeen przemienić się miała w nieśmiertelną syrenę. Niestety kobieta poniosła jednak śmierć, a Holden nie potrafiąc znieść ciężaru tego zdarzenia, wyparł ze swej świadomości ich wspólną podróż na Wyspę Zakochanych, skrył jej ciało pośród skał i pozbył się narzędzia zbrodni na mokradłach.
Popadając w szaleństwo, nie był w stanie przypomnieć sobie gdzie podziała się jego ukochana; został zwolniony z pracy, a niewielka garstka znajomych całkowicie się od niego odcięła. Kilkakrotnie trafiał do szpitala, jednakże w całym mieście nie znajdował się nikt, kogo zaciekawić mógł jego los.
Dopiero Bennett, brat dziewczyny, zainteresował się mężczyzną. Stało się to za sprawą odnalezionych przez niego dzienników siostry, w których opisywała ich wielką miłość. Bennett będąc pewnym, że Holden odpowiada za zaginięcie dziewczyny, usiłował zmusić go do wyznania prawdy. Kiedy ta wreszcie nawiedziła umysł trawiony chorobą, Holden skoczył z mostu mieszczącego się w Sapphire River, popełniając samobójstwo.
Dlaczego policja umorzyła śledztwo? Przez zeznania świadka, który chciał pozostać anonimowy. Zgodnie z jego relacją, złotowłosa dziewczyna spacerowała w okolicach mokradeł w swym rodzinnym mieście w godzinach wieczornych. Ignorując tabliczki z ostrzeżeniem, przedarła się przez zarośla - świadek nawoływał, a następnie zgłosił sprawę na policję, ale ta została zignorowana. Jednak to właśnie we wskazanym przez niego miejscu udało się odnaleźć strzępki bluzy, która należała do zaginionej.
Co tak naprawdę stało się z Mazikeen?
Dwa lata wcześniej poznała Holdena - starszego od niej o pięć lat mężczyznę o błękitnych oczach, w których można było utonąć. Zakochali się w sobie niemal od razu, spotykając ze sobą w sekrecie; nikt nie wiedział, że tę dwójkę łączy tak głębokie uczucie. Holden pracował w stoczni mieszczącej się w Lorne Bay i mimo swej ponadprzeciętnej aparycji, nie był towarzyski; współpracownicy uważali, że jest ekscentryczny, a w jego oczach koloru wzburzonego morza, kryje się coś niebezpiecznego. Holden w istocie był ofiarą własnego szaleństwa; zafascynowany miejscowymi legendami, miewał problemy z odróżnieniem fikcji od rzeczywistości. Mazikeen to jednak nie przeszkadzało - nie sądziła, że mężczyzna ten mógłby kiedykolwiek ją skrzywdzić.
Na początku roku 2015 Mazikeen dowiedziała się, że jest chora. Rak kości, czwarte stadium - nie istniało lekarstwo, które mogłoby ją ocalić. Holden, wierząc w magię miejscowych legend, zapragnął uratować ukochaną z sideł śmierci.
13 marca spotkali się na mokradłach parku w Kurandzie; wyruszyli stamtąd do Lorne Bay, pod osłoną nocy zmierzając na Gahdun Island. Tam, skryci wśród legend, odprawiali magiczne rytuały, starając się uzdrowić dziewczynę o włosach w kolorze słońca.
Mimo ryzyka, pochłonięty szaleństwem, Holden zatopił w skórze ukochanej ostrza nożyczek - nacięcia te miały dopełnić transformację, dzięki której Mazikeen przemienić się miała w nieśmiertelną syrenę. Niestety kobieta poniosła jednak śmierć, a Holden nie potrafiąc znieść ciężaru tego zdarzenia, wyparł ze swej świadomości ich wspólną podróż na Wyspę Zakochanych, skrył jej ciało pośród skał i pozbył się narzędzia zbrodni na mokradłach.
Popadając w szaleństwo, nie był w stanie przypomnieć sobie gdzie podziała się jego ukochana; został zwolniony z pracy, a niewielka garstka znajomych całkowicie się od niego odcięła. Kilkakrotnie trafiał do szpitala, jednakże w całym mieście nie znajdował się nikt, kogo zaciekawić mógł jego los.
Dopiero Bennett, brat dziewczyny, zainteresował się mężczyzną. Stało się to za sprawą odnalezionych przez niego dzienników siostry, w których opisywała ich wielką miłość. Bennett będąc pewnym, że Holden odpowiada za zaginięcie dziewczyny, usiłował zmusić go do wyznania prawdy. Kiedy ta wreszcie nawiedziła umysł trawiony chorobą, Holden skoczył z mostu mieszczącego się w Sapphire River, popełniając samobójstwo.
Zasady:
1. Ilość zadań jest ograniczona.
2. W zabawie można wziąć udział wyłącznie jednym multikontem.
3. Aby zadanie zostało uznane za zaliczone, w prowadzonej grze należy napisać minimum 4 posty odnoszące się do otrzymanego scenariusza.
4. Zadanie można zrealizować w nowej, bądź istniejącej już grze.
5. Osoba partnerująca w rozgrywce również może odebrać nagrodę, jeśli w swoich postach, w sposób aktywny, realizować będzie odpowiednie zadanie.
6. Za ten etap można otrzymać wyłącznie jedną dowolną nagrodę z dowolnej kategorii*.
7. Nie istnieje limit czasowy, w którym wykonać trzeba otrzymane zadanie.
8. Koncepty zadań zostały przygotowane wcześniej, a więc mogą nie pasować do osi fabularnej twojej postaci. W sytuacji, w której niezbędna jest konieczność naniesienia odpowiednich zmian, prosimy o bezpośredni kontakt z benjamin hargrove
9. Zadanie otrzymasz w przeciągu 72h.
*w sytuacji, w której wylosowałeś zadanie dla siebie i przykładowo, prowadzisz rozgrywki z dwójką innych graczy (a więc jesteś osobą partnerującą), wciąż otrzymać możesz wyłącznie jedną nagrodę.
Lista zadań do wylosowania:
Zadania ze znacznikiem TW (mogą pojawić się w nich traumatyczne dla postaci zdarzenia)
DETEKTYW AMATOR - Ell C. Donoghue
RODZINA JEST NAJWAŻNIEJSZA - Alexander Hawkins
NIEPEWNY ŚWIADEK - Thomas Winfield
TAJEMNICE DZIENNIKA - Geordan Balmont
NIEŚMIERTELNA SYRENA - Divina Norwood
Zadania neutralne
NIEPROSZONY GOŚĆ - Grainne Bennet
LISTY MIŁOSNE - wolne
WŁAŚCIWE SŁOWA - Thad Halsworth
MORSKIE PRZYGODY - Belly Beckett
WYSPA ZAKOCHANYCH - wolne
CODE: Zaznacz cały
[b]Postać biorąca udział:[/b] nick
[b]Dziennik MG:[/b] [url=]klik[/url]
[b]Nazwa wybranego zadania:[/b]
about
hope some of the other worlds are easier on me.
Postać biorąca udział: geordan balmont
Dziennik MG: klik
Nazwa wybranego zadania: TAJEMNICE DZIENNIKA
przyznano
Dziennik MG: klik
Nazwa wybranego zadania: TAJEMNICE DZIENNIKA
przyznano
about
Porzuciła bezrobocie na rzecz u d a w a n i a, że potrafi robić alkoholowe koktajle. Ponadto zadłużyła się, remontując chatkę po dziadkach i trochę panikuje na widok seksownego sąsiada.
Postać biorąca udział: ell c. donoghue
Dziennik MG: klik
Nazwa wybranego zadania:Detektyw amator
przyznano
Dziennik MG: klik
Nazwa wybranego zadania:Detektyw amator
przyznano
about
We know that from time to time there arise among human beings people who seem to exude love as naturally as the sun gives out heat. We would like to be like that, and, by and large, man’s religions are attempts to cultivate that same power in ordinary people.
Postać biorąca udział: Grainne Bennet
Dziennik MG: klik
Nazwa wybranego zadania: nieproszony gość
przyznano
Dziennik MG: klik
Nazwa wybranego zadania: nieproszony gość
przyznano
about
Były wojskowy, który w ostatnim czasie zmienił swoje życie o 180 stopni. Rozstał się z żoną, przeprowadził, znalazł pracę, ale wciąż jest tym samym fajnym facetem, świetnym kumplem i najlepszym bratem na świecie.
Postać biorąca udział: Thomas Winfield
Dziennik MG: klik
Nazwa wybranego zadania: NIEPEWNY ŚWIADEK
przyznano
Dziennik MG: klik
Nazwa wybranego zadania: NIEPEWNY ŚWIADEK
przyznano
about
Sierota grająca w kościele, którą ludzie z Lorne Bay mają za przeklętą wiedźmę z lasu i ona sama także w to wierzy. Zsyła na innych jedynie nieszczęście, więc nic dziwnego, że jest całkiem sama.
Postać biorąca udział: Divina Norwood
Dziennik MG: klik
Nazwa wybranego zadania: nieśmiertelna syrena
przyznano
Dziennik MG: klik
Nazwa wybranego zadania: nieśmiertelna syrena
przyznano