Wyzwanie pisarskie - skomponuj swoje zadanie!
: 24 maja 2022, 12:35
what's the john dory, mate?
wyzwanie pisarskie
Jak wiele jest w twojej postaci z prawdziwego Australijczyka? Chodzi po mieście boso, zajada się vegemite, co weekend grilluje? Udowodnij nam, że australijskie przygody są jej niestraszne, a szalonym wędrówkom mówi zdecydowane tak! Rzuć kostkami, wylosuj spośród kilku propozycji na zdarzenia i samodzielnie skomponuj sobie najnowszy wątek
To, z ilu "elementów" składać będzie się twoja gra, możesz wybrać samodzielnie. W sumie przygotowane zostały cztery kategorie, ale pozostawiamy tobie wybór tego, z ilu z nich chcesz skorzystać. Naturalnie im większa ilość, tym lepsza nagroda
- gra z jednym elementem = nagroda z pierwszej puli
- gra z dwoma elementami = nagroda z pierwszej bądź drugiej puli
- gra z trzema elementami = nagroda z pierwszej, drugiej bądź trzeciej puli
- gra z czterema elementami = nagroda z dowolnej puli
W zabawie można wziąć udział dowolną ilością multikont, ale każdy gracz może odebrać wyłącznie jedną nagrodę.
Aby gra została uznana za zaliczoną musi posiadać minimum dziesięć postów napisanych łącznie przez współgraczy (po pięć postów od osoby).
Przejdźmy jednak do najważniejszego - jak grać?
Przede wszystkim zdecyduj, ile elementów gry chcesz sobie wylosować. Lista wszystkich kategorii znajduje się poniżej. Zwróć uwagę na to, że w zabawie należy wykazać się kreatywnością, jako że wylosowanie zdarzenia niekoniecznie, na pierwszy rzut oka, mogą do siebie pasować!
Aby skomponować swoje zadanie, udaj się do tego tematu i wykonaj taką ilość rzutów, która cię interesuje. Następnie daj nam znać w tym temacie, które zdarzenie będziesz realizować
Rzucając kością podkreśl, dla której kategorii wykonujesz rzut. Przy każdym losie skorzystaj z kodu 1d10
To, z ilu "elementów" składać będzie się twoja gra, możesz wybrać samodzielnie. W sumie przygotowane zostały cztery kategorie, ale pozostawiamy tobie wybór tego, z ilu z nich chcesz skorzystać. Naturalnie im większa ilość, tym lepsza nagroda
- gra z jednym elementem = nagroda z pierwszej puli
- gra z dwoma elementami = nagroda z pierwszej bądź drugiej puli
- gra z trzema elementami = nagroda z pierwszej, drugiej bądź trzeciej puli
- gra z czterema elementami = nagroda z dowolnej puli
W zabawie można wziąć udział dowolną ilością multikont, ale każdy gracz może odebrać wyłącznie jedną nagrodę.
Aby gra została uznana za zaliczoną musi posiadać minimum dziesięć postów napisanych łącznie przez współgraczy (po pięć postów od osoby).
Przejdźmy jednak do najważniejszego - jak grać?
Przede wszystkim zdecyduj, ile elementów gry chcesz sobie wylosować. Lista wszystkich kategorii znajduje się poniżej. Zwróć uwagę na to, że w zabawie należy wykazać się kreatywnością, jako że wylosowanie zdarzenia niekoniecznie, na pierwszy rzut oka, mogą do siebie pasować!
Aby skomponować swoje zadanie, udaj się do tego tematu i wykonaj taką ilość rzutów, która cię interesuje. Następnie daj nam znać w tym temacie, które zdarzenie będziesz realizować
Rzucając kością podkreśl, dla której kategorii wykonujesz rzut. Przy każdym losie skorzystaj z kodu 1d10
CODE: Zaznacz cały
[b]Link do rzutów kostką:[/b] [url=podlinkuj]rzut 1[/url], [url=podlinkuj]rzut 2[/url] ...
[b]Odgrywający:[/b] oznacz konto swoje i partnera
[b]Zadanie:[/b] (wymień każdy z wylosowanych elementów)
[u]MIEJSCE:[/u] podaj, jeśli wylosowałeś
[u]SŁOWO:[/u] podaj, jeśli wylosowałeś
[u]TŁO FABULARNE GRY:[/u] podaj, jeśli wylosowałeś
[u]ZADANIE:[/u] podaj, jeśli wylosowałeś
ELEMENTY GRY
1. MIEJSCE
cała rozgrywka musi odbywać się w czasie rzeczywistym w losowanym miejscu
1.1. Udajcie się na wycieczkę do Uluru...
1.2. Zgubcie się na Gahdun Island...
1.3. Wybierzcie się w podróż do Tasmanii...
1.4. Zwiedźcie Kangaroo Island...
1.5. Odkryjcie uroki Port Douglas...
1.6. Trafcie przypadkiem do Coober Pedy...
1.7. Porwij kogoś na wyprawę do Darwin...
1.8. Sprawdźcie, jak piękna jest Kuranda...
1.9. Odkryjcie istnienie miasteczka Yamba...
1.10. Wyrwijcie się z rutyny i wyjedźcie do Sydney...
2. SŁOWO
każde z was musi użyć wskazanego słowa minimum raz w którymś z dialogów (słowa pochodzą z australijskiego slangu)
2.1. słowo dla ciebie mozzie, słowo dla partnera gry mate
2.2. słowo dla ciebie coldie, słowo dla partnera gry brekkie
2.3. słowo dla ciebie good onya, słowo dla partnera gry thongs
2.4. słowo dla ciebie dunny, słowo dla partnera gry arvo
2.5. słowo dla ciebie legless, słowo dla partnera gry bloody
2.6. słowo dla ciebie knickers, słowo dla partnera gry pig’s arse
2.7. słowo dla ciebie rack off, słowo dla partnera gry bludger
2.8. słowo dla ciebie old fella, słowo dla partnera gry galah
2.9. słowo dla ciebie defo, słowo dla partnera gry fella
2.10. słowo dla ciebie wanker, słowo dla partnera gry ciggie
3. TŁO FABULARNE GRY
3.1. całą podróż zajadajcie wyłącznie vegemite...
3.2. szukajcie najbliższej budki z sushi...
3.3. podczas całej podróży spacerujcie boso...
3.4. przez cały czas miejcie przy sobie deski surfingowe...
3.5. udajcie się na tropienie wombatów...
3.6. wtargnijcie jako nieproszeni goście na urodzinową imprezę organizowaną w parku...
3.7. zakradnijcie się na teren cudzej winnicy...
3.8. korzystając z dostępnego, publicznego miejsca grillowego urządźcie sobie wielką ucztę...
3.9. całą podróż pijcie wyłącznie piwo...
3.10. po zagubieniu dobrej drogi, korzystajcie z google maps, aplikacji, która narodziła się w Australii...
4. ZADANIE
4.1. przygotujcie deser pavlova
4.2. skosztujcie potrawy z krokodyla
4.3. poszukajcie idealnego eukaliptusa i spróbujcie zrobić z niego własne didgeridoo
4.4. rzucajcie bumerangiem
4.5. upijcie się winem typu "goon"
4.6. spożyjcie na surowo witchetty grubs
4.7. zagrajcie w krykiet
4.8. przegrajcie pieniądze w pokera
4.9. ugaście ogień, który mógłby spowodować pożar
4.10. zagrajcie w golfa