36 yo — 168 cm
Awatar użytkownika
about
36 letnia panna z odzysku po dwóch rozwodach. Szczęśliwa, promienna i pewna siebie. Na ogół uśmiechnięta i zadowolona. Zdecydowanie warto ją poznać bliżej. Może dostaniesz rabat na jakiś zabieg???

36 lat. Dokładnie tyle potrzebowałam aby uświadomić sobie, że w sumie jestem szczęśliwa. Pogodziłam się z tym, że nie będę miała dzieci. Tak, jeszcze wszystko przede mną ale najpierw świadomie odwlekałam decyzję, a teraz już wiem, że marna byłaby ze mnie matka więc temat potomstwa jest dla mnie zamknięty. Jestem dojrzała i wiem czego chce. Wiem też, że nie można marnować życia na przebywanie z ludźmi, których się nie lubi. Dlatego bardzo dokładnie dobieram grono znajomych nigdy nie skreślając nikogo na starcie. Nie jestem fanką dobrego, pierwszego wrażenia bo każdy z nas, w tym również ja, mam prawo do gorszego dnia.
Czym się zajmuję? Jestem lekarzem o specjalizacji chirurgii plastycznej. Na co dzień pomagam kobietom, które wygrały walkę z rakiem odzyskać pewność siebie poprzez rekonstrukcje, a dwa dni w tygodniu spędzam w prywatnej klinice przeprowadzając zabiegi, dzięki którym ludzie są szczęśliwsi. Czasem są to uszy, czasem nos... Niewiarygodne jak kilka milimetrów może zmienić, a w tym wypadku poprawić komfort życia. Najbardziej lubię oglądać efekty swojej pracy po paru tygodniach, kiedy rany są wygojone, a pacjent szczęśliwy. To sprawia mi ogromną przyjemność.

Czemu mieszkam w apartamencie mimo tego, że stać mnie na dom z ogrodem i basenem? Jestem leniem i pracoholikiem w jednym. Mój dom i potencjalny ogród byłby idealnym miejscem pracy dla sprzątaczki i pomocy, bo sama nie miałabym czasu ani motywacji aby o to wszystko należycie zadbać. Do mojego mieszkania przychodzi gosposia dwa razy w tygodniu, dokładnie wtedy gdy ja wyjeżdżam do innego miasta. Wówczas robi niezbędne porządki a przy okazji gotuje obiad ponieważ twierdzi, że jedzenie z pudełek nie ma smaku. Dla mnie to żadna różnica.