Lost art
: 07 lis 2023, 23:43
Szykując się na wyjście do pracy byłam niesamowicie zdeterminowana, ale równocześnie stresowałam się pierwszym dniem na stanowisku burmistrza. Stanęłam teraz przed ogromnym wyzwaniem, związanym z wielką odpowiedzialnością i równie wielkimi oczekiwaniami społecznymi. Przygotowania do tego dnia były bardzo intensywne, a presję odczuwałam już kilka dni wcześniej. Od paru dni spędzałam godziny przy biurku studiując raporty oraz analizując budżet miasta. Co prawda posiadałam już doświadczenie w zarządzaniu kopalnią szafirów, jednakże teraz znalazłam się w całkowicie nowej sytuacji. Długo biłam się z myślami, czy aby na pewno słusznie zrobiłam startując w wyborach. Jednakże teraz było już za późno na jakiekolwiek wątpliwości i musiałam zmierzyć się z podjętym wyzwaniem.
Pierwszy dzień pracy na stanowisku burmistrza Lorne Bay był dla mnie okazją do zapoznania się z wszystkimi obowiązkami związanymi z tą funkcją. Zaraz po inauguracji publicznie złożyłam przysięgę, obiecując służyć mieszkańcom oraz dbać o rozwój miasta. Następnie udałam się na spotkanie z członkami Rady Miasta, aby omówić priorytety oraz cele swojej kadencji. W tym czasie poruszane były między innymi kwestie budżetowe, projekty inwestycyjne, a także inne ważne aspekty dotyczące Lorne Bay. Zapoznałam się także z kluczowymi urzędnikami i pracownikami, którzy mieli pomagać mi w zarządzaniu miastem, a także wdrożyć w obowiązki burmistrza. Jedną z współpracowniczek, którą zamierzałam poznać była pani Frankie M. Gardner obejmująca stanowisko rzecznika prasowego.
Rzecznik prasowy to osoba odpowiedzialna za komunikację instytucji z mediami i publicznością. Do jego głównych zadań należy zarządzanie wizerunkiem, przekazywanie wiadomości oraz odpowiadanie na pytania mediów i opinii publicznej. W przypadku kryzysów, skandali lub sytuacji nagłych rzecznik prasowy odgrywa kluczową rolę, pomagając odpowiednio reagować, udzielając odpowiedzi na pytania mediów oraz kontrolując przekaz, nie naruszając przy tym dobrego imienia instytucji, którą reprezentuje. Dlatego też bardzo zależało mi na nawiązaniu jak najlepszych relacji z obecną panią rzecznik, a także na owocnej współpracy w przyjaznej atmosferze. Mając chwilę przerwy postanowiłam odwiedzić ją w jej gabinecie, tym bardziej, że przeglądając dokumenty natrafiłam na jeden z problemów, które zamierzałam rozwiązać. Zanim jednak przeszłam do omawiania interesów, zdecydowałam się poznać panią Gardner.
- Dzień dobry! – zaczęłam, uśmiechając się delikatnie do kobiety – Nazywam się Charlotte Blanchett. Jako nowa burmistrz wierzę, że nasza współpraca okaże się bardzo owocna i wspólnie zadbamy o jak najlepszy wizerunek Lorne Bay. – kontynuowałam – Jeśli nie ma pani nic przeciwko, to zapraszam na przerwę na lunch, gdzie będziemy miały okazję lepiej się poznać.
Frankie M. Gardner
Pierwszy dzień pracy na stanowisku burmistrza Lorne Bay był dla mnie okazją do zapoznania się z wszystkimi obowiązkami związanymi z tą funkcją. Zaraz po inauguracji publicznie złożyłam przysięgę, obiecując służyć mieszkańcom oraz dbać o rozwój miasta. Następnie udałam się na spotkanie z członkami Rady Miasta, aby omówić priorytety oraz cele swojej kadencji. W tym czasie poruszane były między innymi kwestie budżetowe, projekty inwestycyjne, a także inne ważne aspekty dotyczące Lorne Bay. Zapoznałam się także z kluczowymi urzędnikami i pracownikami, którzy mieli pomagać mi w zarządzaniu miastem, a także wdrożyć w obowiązki burmistrza. Jedną z współpracowniczek, którą zamierzałam poznać była pani Frankie M. Gardner obejmująca stanowisko rzecznika prasowego.
Rzecznik prasowy to osoba odpowiedzialna za komunikację instytucji z mediami i publicznością. Do jego głównych zadań należy zarządzanie wizerunkiem, przekazywanie wiadomości oraz odpowiadanie na pytania mediów i opinii publicznej. W przypadku kryzysów, skandali lub sytuacji nagłych rzecznik prasowy odgrywa kluczową rolę, pomagając odpowiednio reagować, udzielając odpowiedzi na pytania mediów oraz kontrolując przekaz, nie naruszając przy tym dobrego imienia instytucji, którą reprezentuje. Dlatego też bardzo zależało mi na nawiązaniu jak najlepszych relacji z obecną panią rzecznik, a także na owocnej współpracy w przyjaznej atmosferze. Mając chwilę przerwy postanowiłam odwiedzić ją w jej gabinecie, tym bardziej, że przeglądając dokumenty natrafiłam na jeden z problemów, które zamierzałam rozwiązać. Zanim jednak przeszłam do omawiania interesów, zdecydowałam się poznać panią Gardner.
- Dzień dobry! – zaczęłam, uśmiechając się delikatnie do kobiety – Nazywam się Charlotte Blanchett. Jako nowa burmistrz wierzę, że nasza współpraca okaże się bardzo owocna i wspólnie zadbamy o jak najlepszy wizerunek Lorne Bay. – kontynuowałam – Jeśli nie ma pani nic przeciwko, to zapraszam na przerwę na lunch, gdzie będziemy miały okazję lepiej się poznać.
Frankie M. Gardner