tajemnica H.J. Smitha
Pewien pisarz/dziennikarz* odkrył, że byłeś znajomym zmarłego niedawno Holdena i prosi cię o udzielenie mu kilku informacji na temat jego życia. Wasza przyjaźń zakończyła się jednak w dniu, w którym zaginęła Mazikeen - ją także znałeś i byłeś prawdopodobnie jedyną osobą, jaka wiedziała o miłości łączącej tę dwójkę. Nie sądziłeś jednak, że Holden byłby w stanie ją skrzywdzić; kiedy wasze drogi się rozeszły, mężczyzna w dodatku przysięgał ci, że nie wie co stało się z jego ukochaną i że to samo powtórzył policji, a ty, naturalnie, mu uwierzyłeś. Znajomość nie przetrwała z powodu odmienności charakterów i szaleństwa, w jakie Holden popadł po utracie Mazikeen; to on cię od siebie odsunął, a ty mu na to pozwoliłeś. Tak już czasem bywa, prawda? Dziś jednak nie jesteś w stanie wspominać tamtego czasu, jak i przysłuchiwać się nieprzyjemnym plotkom i komentarzom, w których bez przerwy pojawiają się Holden i Mazikeen.
*lub osoba o podobnej profesji, wpasowująca się w założenia zadania
propozycje fabularne
- odegraj grę, w której udzielisz wywiadu pisarzowi/dziennikarzowi - chce przygotować rzetelny materiał na temat Holdena, a ty czujesz się w obowiązku wskazać, że nie był on bezwzględnym mordercą;
- odegraj fabułę, w której po odmówieniu udzielenia wywiadu, natrafiasz na gotowy artykuł w gazecie bądź zapowiedź nadchodzącej książki o tej sprawie, w której znajduje się wiele kłamstw, a obraz Holdena został kompletnie zniekształcony;
- odegraj grę, w której twoja postać odmawia udzielenia wywiadu i zamiast tego decyduje się na samodzielne przygotowanie tekstu opisującego tę potworną sprawę w zupełnie inny sposób - jako nieszczęśliwą historię dwójki zakochanych o tragicznym finale - zmierz się z wrogością niezadowolonych mieszkańców Lorne Bay
zasady gry
1. Zdarzenie to może być retrospekcją przywoływaną przez twoją postać w formie opowieści bądź częścią nowej fabuły.
2. Aby zadanie zostało uznane za zaliczone, musisz opisać scenariusz w minimum 4 postach (nie obowiązują cię limity czasowe).
3. By ubarwić historię możesz skorzystać z dowolnej części przytaczanej przez nas historii, której elementy zostały zamieszczone w
tym temacie.
4. Propozycje fabularne są jedynie sugestiami - jeśli masz pomysł na inny rodzaj gry, nie musisz realizować zaprezentowanych przez nas konceptów.
thad halsworth