lorne bay — lorne bay
100 yo — 200 cm
Awatar użytkownika
about
Oh won't you come with me where the ocean meets the sky,
and as the clouds roll by we'll sing the song of the sea
Dni Lorne Bay


Czujesz to?
Delikatna morska bryza niesie ze sobą zapach świeżej waty cukrowej oraz prażonego popcornu. Gwary rozmów oraz śmiechów otaczają cię delikatnym woalem, zza którego gdzieś na granicy zauważalności dociera do ciebie cichy krzyk mew, zwabionych wizją łatwego odnalezienia jedzenia. Uważnie rozglądasz się po stoiskach, a twoje oczy nie wiedzą, na czym powinny się skupić - czy na kolorowych dekoracjach, czy na powykładanych nań towarach czy może wesołych buziach dzieci, przyozdobionych kolorowymi malunkami. Dopiero po kilku krokach docierają do ciebie komunikaty o przygotowanych atrakcjach i choć wieczór będzie chłodny wiesz, że nie wrócisz do domu przed wieczorną potańcówką.
Taki dzień w końcu zdarza się raz do roku.

I Choć zimowe chmury pokryły niebo nad Lorne Bay, w świętowaniu nam to nie przeszkodzi!

Festyn z okazji Dni Lorne Bay to pierwsza z dwóch atrakcji fabularnych jakie dla Was przygotowaliśmy. W zabawie na festynie może wziąć udział każdy - wystarczy założyć w dziale Dni Lorne Bay nowy temat z rozgrywką, poświęconą festynowi. Dla urozmaicenia Waszych rozgrywek przygotowaliśmy kilka atrakcji, bazujących na działających na forum kostkach - dla ułatwienia, w subforum eventowym można dokonywać rzutów kostką. Co za tym idzie? Będziecie mogli dodać rzut do treści posta, bez potrzeby wykonywania go w odzielnym temacie. Instrukcja wykonania rzutu znajduje się tutaj. Dodatkowo w każdym wątku można jednorazowo zaprosić Mistrza Gry, aby urozmaicił jej przebieg.
Za udział we wszystkich atrakcjach przysługuje wyjątkowa ranga:


Dice master
Dni Lorne Bay
Którą odebrać będzie można w tym temacie, za pomocą poniższego kodu:

CODE: Zaznacz cały

[b]Imię i nazwisko postaci:[/b]
[b]Wyścigi qadów:[/b] [url=]link z potwierdzeniem[/url]
[b] Rzut bumerangiem:[/b] [url=]link z potwierdzeniem[/url]
[b]Dideridoo:[/b] [url=]link z potwierdzeniem[/url]
[b]Przeciąganie liny:[/b] [url=]link z potwierdzeniem[/url]
[b]Loteria:[/b] [url=]link z potwierdzeniem[/url]
Dni Lorne Bay
lista atrakcji
Wyścigi quadów
Skręcając od głównych straganów w lewo, udajesz się ścieżką wprost na jedną z okolicznych plaż, która na czas festynu zamieniła się w tor. Nie byle jaki, a wyścigowy - za drobną opłatą (która zostanie przekazana na cele charytatywne) możesz pościgać się na quadach ze swoim towarzyszem... Kto wygra?

Wyścig składa się z czterech odcinków - rund. Za każdym razem gracz rzuca kością 1d60 (czas przejechania odcinka) oraz kością 1d10 na dodatkowe zdarzenie podczas przejazdu. Po czterech turach wyniki kości 1d60 sumuje się, wraz z możliwymi dodatkami ze zdarzeń dodatkowych - wygrywa gracz, którego suma rzutów jest niższa.

Zdarzenia 1d10:
Spoiler
1. Tor wyścigowy sprawiał wrażenie solidnego, nawet jeśli większa jego część przebiegała po piaszczystej plaży. Stojąc w kolejce do niego byłeś pewien, że przejechanie go będzie zwykłą bułeczką z masłem... Szybko przekonujesz się, że twoje myślenie było niezwykle naiwne - wpadasz w poślizg na mokrym piasku znacznie zjeżdżając z toru. I choć myślisz, że jeszcze nic straconego tak problemy pojawiają się podczas próby wydostania maszyny z piasku - ta ugrzęzła i niezbędna jest pomoc specjalistów... A to oznacza, że nie uda ci się ukończyć wyścigu.
2. Czy obsługa małego quada może być trudna? Byłeś przekonany, że to nic takiego - ot, przekręca się kluczyk, dodaje gazu i już można ruszać na podbój świata. Wielkim zaskoczeniem dla Ciebei był fakt, że jednak to wszystko nie było takie proste. Twoja maszyna wydała z siebie dziwny dźwięk po czym... Zgasła. Musisz uruchomić ją ponownie, co zabierze ci kilka cennych sekund. +5 do sumy kości 1d60.
3. Dźwięk silnika, zapach spalin oraz rześka bryza znad morza, która mierzwi twoje włosy - wciskasz gaz do dechy, a przejazd tego odcinka przebiega pomyślnie, bez żadnych, dodatkowych zdarzeń.
4. Kto by przypuszczał, że te autka są takie zwrotne? Wystarczy jedynie odrobinę przekręcić kierownicę, by dzika maszyna wykonała zwrot niemal o dziewięćdziesiąt stopni, podczas ktòrego tracisz równowagę i... spadasz z quada, wprost w piasek który dostaje się do twoich ust i nieprzyjemnie zgrzyta między zębami. Poddasz się? A może spróbujesz jeszcze wygrać? W przypadku kontynuacji +12 do sumy kości 1d60.
5. Zaufanie ponoć jest podstawą, lecz czy Ty ufasz swojemu współgraczowi? Jeśli trafiłeś na ten punkt, nie będziesz miał innego wyjścia - Twój współgracz wymyśla zdarzenie, jakie przytrafiło się twojej postaci podczas tego odcinka wyścigu :)
6. Dźwięk silnika, zapach spalin oraz rześka bryza znad morza, która mierzwi twoje włosy - wciskasz gaz do dechy, a przejazd tego odcinka przebiega pomyślnie, bez żadnych, dodatkowych zdarzeń.
7. Czujesz, że to twój dzień. Maszyna odpaliła bez problemu, ominąłeś pierwsze wertepy i możesz przysiąc, że czujesz już smak zwycięstwa w swoich ustach... Przynajmniej do momentu, gdy nie jesteś zmuszony wcisnąć hamulca, z trudem unikając wywrotki - na twojej drodze znalazło się... zwierzę. I nie wyglądało na to, aby chciało się przesunąć... Możesz spróbować je przepędzić (rzut 1d6, liczba parzysta - próba udana, liczba nieparzysta - próba nieudana) lub ominąć (rzut 1d6, wynik 1,2,3 - próba nieudana, lądujesz na ziemi. Wynik 4,5,6 - próba udana, jedziesz dalej + 15 do sumy 1d60).
8. Dźwięk silnika, zapach spalin oraz rześka bryza znad morza, która mierzwi twoje włosy - wciskasz gaz do dechy, a przejazd tego odcinka przebiega pomyślnie, bez żadnych dodatkowych zdarzeń.
9. Brak paliwa/kapeć
10. Podczas drogi zauważasz niewielką przerwę w oponowym labiryncie. Czyżby organizator coś przeoczył? A może to mała pomoc od losu, mająca na celu umożliwić Ci wygranie wyścigu? Nie jesteś pewien, przez chwilę jednak czujesz silną chęć wykorzystania małego fortelu celem zapewnienia sobie przewagi... Tylko czy jej ulegniesz? -20 do sumy kości 1d60, gdy postać skorzysta ze znalezionej drogi na skróty.
Przeciąganie liny
Chcesz spróbować swoich sił? Udowodnić siłę mięśni? A może zaimponować skrytej miłości pokonując swojego rywala w walce o jej serce? Zapraszamy do konkursu przeciągania liny, gdzie raz na zawsze przekonacie się kto ma więcej krzepy!

Przeciąganie liny odbywa się na zasadzie testu spornego - każdy z graczy rzuca kością 1d60 - daną rundę wygrywa ten gracz, który wyrzuci na kości wyższą ilość oczek. Dodatkowo, jeśli różnica między wynikami wynosi 40 (np. Gracz 1 wyrzucił 60, gracz 2 wyrzucił 20) gracz z niższym wynikiem rzuca kością 1d6. Wynik 1,2,3, 4 oznacza utratę równowagi oraz wylądowanie w błocie, wynik 5,6 oznacza, że postaci udało się utrzymać na nogach oraz uniknąć kąpieli błotnej.

Wygrywa gracz, który 3-krotnie wyrzuci większą ilość oczek.
Dideridoo
Jedną z nieodłącznych części Dni Lorne Bay są stoiska przygotowane przez rdzenną część mieszkańców miasteczka - w ten sposób władze dbają, aby pamięć o ich dziedzictwie nie zaginęła, a inni mieszkańcy mogli poznać sporą część swojej historii. Stoiska, w przeciwieństwie do reszty, są w naturalnych, ziemistych kolorach, przyozdobione roślinnością. Na jednym z nich można spróbować swoich sił w grze na Dideridoo. Dla tych, którym uda się wydobyć z niego najdłuższy dźwięk czeka niewielki upominek w postaci drewnianego wisiorka w kształcie instrumentu.

Aby sprawdzić, jak długi dźwięk jesteśmy w stanie wydobyć z Dideridoo należy rzucić kością 1d100. Każdy wynik powyżej 85 równa się z zadowoleniem właściciela stoiska oraz niewielkim upominkiem.
Loteria
Co roku urząd miasta Lorne Bay organizuje loterię charytatywną, mającą na celu przybliżyć mieszkańcom ich okolice. Los kosztuje 10$, a cały dochód zostaje przekazany na szczytne cele - w tym roku pieniądze zostaną przekazane tym najbiedniejszym, najbardziej potrzebującym rodzinom.

Wygrane:
Spoiler
1. Lot balonem nad Lorne Bay
2. Zjazd na linie
3. Lekcja gotowania w Port Douglas
4. Lekcja nurkowania w oceanie
5. Lekcja surfingu
6. Australijskie safari
7. Wycieczka statkiem wycieczkowym na rafę
8. Weekend w pullman pd sea temple resort & spa hotel
9. Całodzienny bilet wstępu do oceanarium
10. Bilety do kina na maraton filmów australijskich
11. Całodzienny bilet wstępu do ogrodu botanicznego
12. Zwiedzanie wytwórni filmowej
13. kok ze spadochronem
14. Safari w rezerwacie ptaków
15. Wejściówka do galerii sztuki aborygeńskiej
16. Lekcja tańca towarzyskiego
17. Zwiedzanie stoczni jachtowej
18. Całodzienny bilet wstępu do Centrum Edukacji Aborygeńskiej
19. Bilet na wycieczkę kolejką linową
20. Całodzienny bilet wstępu do sanktuarium motyli
Rzut bumerangiem
Czy byłby australijski festyn bez stoiska poświęconego tej, jakże charakterystycznej dla Australii broni miotanej? Niczym, z pewnością! Nic więc też dziwnego, że na jednym ze stoisk można spróbować swoich sił w rzucie bumerangiem do celu. Podejmiesz wyzwanie?

Aby sprawdzić, jak pójdzie rzut bumerangiem należy rzucić kością 1d8:
1. Trafiłeś w jednego z gapiów, który wyraźnie nie jest zadowolony z obrotu wydarzeń.
2. Bumerang poleciał... za ciebie.
3. Trafiłeś za nisko, bumerang odbił się od słupka poniżej celu.
4. Trafiłeś za wysoko, bumerang przeleciał nad słupkiem ponad celem.
5. Bumerang leci na odpowiedniej wysokości, mija jednak cel z lewej strony.
6. Bumerang leci na odpowiedniej wysokości, mija jednak cel z prawej strony.
7. Bumerang zahacza cel, musisz przekonać właściciela stoiska, że to również się liczy.
8. Udaje ci się trafić w cel!

Dodatkowo przy każdej próbie należy rzucić kością 1d2:
1. Bumerang nie wraca.
2. Bumerang wraca.
towarzyska meduza
mistrz gry
brak multikont