about
Oh won't you come with me where the ocean meets the sky
And as the clouds roll by we'll sing the song of the sea
And as the clouds roll by we'll sing the song of the sea
Trick or Treat
Halloween 2022
Ephraim Burnett
about
Oh won't you come with me where the ocean meets the sky
And as the clouds roll by we'll sing the song of the sea
And as the clouds roll by we'll sing the song of the sea
Trick or Treat
Halloween 2022
* Z uwagi na ponowne przydzielenie Ci psikusa numer 32, zamieniliśmy go na poprzedni z listy, by nie powielać tego samego
Ephraim Burnett
about
Oh won't you come with me where the ocean meets the sky
And as the clouds roll by we'll sing the song of the sea
And as the clouds roll by we'll sing the song of the sea
about
Oh won't you come with me where the ocean meets the sky
And as the clouds roll by we'll sing the song of the sea
And as the clouds roll by we'll sing the song of the sea
Halloween 2022
trick or treat
Z racji ukończenia gry Halloweenowej, pragniemy, abyście sami wybrali dla siebie nagrodę, taką, jaka będzie Wam odpowiadać. Poniżej przypominamy zasady korzystania z unikatowego kuponu punktowego!
1. Punkty można wymienić na formowe kupony i nagrody opisane w tym temacie.
2. Koszt nagrody/kuponu wygląda następująco:
3. Wymiana punktów na nagrody/kupony jest jednorazowa - nie można wykorzystać części punktów i z pozostałych skorzystać w przyszłości - najlepiej przy realizacji wykorzystać wszystkie zdobyte w zabawie punkty.
4. Nagrody/kupony na które wymieniacie punkty mogą się powtarzać, przykładowo osoba z 8 pkt może wymienić je na 2 kupony multikonta.
5. Nagrody/kupony uzyskane na drodze wymiany punktów podlegają regulaminowi i zasadom panującym na forum.
6. W razie jakichkolwiek pytań związanych z kuponami punktowymi - prosimy o bezpośredni kontakt z Divina Norwood
7. Kupon ma dożywotnią wartość, a podczas jego realizacji w temacie odbioru nagród, w należy go podlinkować w polu "realizacja zadania".
Zerknij do tego działu, by zapoznać się z regulaminem kuponów i dowiedzieć się, jak należy je realizować.
Ephraim Burnett
wykorzystano 17.02.2023
1. Punkty można wymienić na formowe kupony i nagrody opisane w tym temacie.
2. Koszt nagrody/kuponu wygląda następująco:
- - z pierwszej puli: 1 pkt,
- z drugiej puli: 2 pkt,
- z trzeciej puli: 3 pkt,
- z czwartej puli: 4 pkt.
3. Wymiana punktów na nagrody/kupony jest jednorazowa - nie można wykorzystać części punktów i z pozostałych skorzystać w przyszłości - najlepiej przy realizacji wykorzystać wszystkie zdobyte w zabawie punkty.
4. Nagrody/kupony na które wymieniacie punkty mogą się powtarzać, przykładowo osoba z 8 pkt może wymienić je na 2 kupony multikonta.
5. Nagrody/kupony uzyskane na drodze wymiany punktów podlegają regulaminowi i zasadom panującym na forum.
6. W razie jakichkolwiek pytań związanych z kuponami punktowymi - prosimy o bezpośredni kontakt z Divina Norwood
7. Kupon ma dożywotnią wartość, a podczas jego realizacji w temacie odbioru nagród, w należy go podlinkować w polu "realizacja zadania".
Zerknij do tego działu, by zapoznać się z regulaminem kuponów i dowiedzieć się, jak należy je realizować.
Ephraim Burnett
wykorzystano 17.02.2023
about
Oh won't you come with me where the ocean meets the sky
And as the clouds roll by we'll sing the song of the sea
And as the clouds roll by we'll sing the song of the sea
about
Jingle bells, jingle bells, jingle all the way.
Christmas in Australia on a scorching summer’s day, hey!
Christmas in Australia on a scorching summer’s day, hey!
wesołych
świąt!
świąt!
Prezent dla: Ephraim Burnett
Od: Rissa
Dąb to symbol siły... a chociaż jego nie byłam w stanie Ci dać, mam nadzieję, że fikus dębolistny też Ci jej doda w potrzebie
Od: Rissa
Dąb to symbol siły... a chociaż jego nie byłam w stanie Ci dać, mam nadzieję, że fikus dębolistny też Ci jej doda w potrzebie
about
Oh won't you come with me where the ocean meets the sky
And as the clouds roll by we'll sing the song of the sea
And as the clouds roll by we'll sing the song of the sea
about
Oh won't you come with me where the ocean meets the sky,
and as the clouds roll by we'll sing the song of the sea
and as the clouds roll by we'll sing the song of the sea
Nie taki diabeł straszny
zabawa fabularna - szmaragdowe pióro
1. Zapoznaj się z opisem:
Pam niepokoiła się coraz bardziej. Pięcioletni Jonathan drugi raz w ciągu tygodnia zmoczył łóżko, budząc się z tego powodu z rozdzierającym serce płaczem na ustach. Kobiecie udawało się uspokoić syna, ale nie na długo. Problem powracał, w dodatku nie tylko pod postacią nocnych wpadek; chłopiec coraz mniej chętnie wychodził z domu, stał się osowiały oraz markotny. Zareagowałaś, prosząc o pomoc Ephraima. Dopiero jemu udało się wyciągnąć z dziecka historię, która waszym zdaniem przyczyniła się do jego emocjonalnych problemów. Mianowicie podczas zabawy z innymi dziećmi z Tingaree, Jonathan poznał opowieści o B u n y i p i e!
Potwór nazywany diabłem lub duchem wywodził się z aborygeńskich wierzeń. Nigdy nie sprecyzowano jego wyglądu, a każde plemię wyobrażało go sobie w inny sposób – malowidła naskalne najczęściej przedstawiały go jako stworzenie z końskim ogonem, płetwami i kłami, podobnymi do tych, którymi charakteryzują się morsy. Według legendy zamieszkują one blisko bagien oraz rzek, a pożywiają się kobietami lub dziećmi.
To właśnie o nim usłyszał mały Jace, który teraz bał się przebywać na terenie rezerwatu.
2. Wybierz trop:
1. Spróbujcie pokazać dziecku, że nie wszystkie legendy są prawdziwe, a Tingaree jest dla niego bezpieczne. Pokażcie mu inne, pozytywne strony aborygeńskiej kultury, zabierając go na spotkanie starszyzny. Kto wie, może tutejszy szaman wykona dla niego ochronny amulet, który pomoże mu zapomnieć o strachu?
2. Zajmijcie się kwestią odrobinę starszych od Jonathana chłopców, którzy postanowili nastraszyć pięciolatka. Rozmówcie się z nimi lub z ich rodzicami, kładąc nacisk na to, czego od nich oczekujecie. Może powinni przeprosić? A może powiedzieć Jace'owi, że wszystko zmyślili?
3. Zainspiruj się wskazówką:
– Nie zapominajcie o pozostałych domownikach. Jak do problemu podszedł Brumby, którego dziecięcy płacz wybudzał w środku nocy? Mała, przestraszona płaczem brata Liberty prawdopodobnie zniosła to równie ciężko.
– Opowiedzenie o własnych doświadczeniach może podnieść chłopca na duchu. Może któreś z was zachowało rozświetlającą mrok lampkę nocną z dziecięcych lat, którą mogłoby mu przekazać.
– Grę możecie rozpocząć w dowolnym momencie. Może wydawało się wam, że zażegnaliście kryzys, ale nocne koszmary syna powróciły? A może Pam dopiero wybudziła się, przestraszona z powodu niewytłumaczalnej reakcji chłopca?
– Opowiedzenie o własnych doświadczeniach może podnieść chłopca na duchu. Może któreś z was zachowało rozświetlającą mrok lampkę nocną z dziecięcych lat, którą mogłoby mu przekazać.
– Grę możecie rozpocząć w dowolnym momencie. Może wydawało się wam, że zażegnaliście kryzys, ale nocne koszmary syna powróciły? A może Pam dopiero wybudziła się, przestraszona z powodu niewytłumaczalnej reakcji chłopca?
1. Zamiast zielonego płaszcza wolisz czerwoną czapkę? Złamanie palca wolisz zamienić na zwichniętą kostkę? Pamiętajcie, że Mistrz Gry przymyka oko na drobne modyfikacje.
2. Nie chcecie samodzielnie wybierać tropu, za którym podążą wasze postacie? Wolicie zdać się na losowość? Skorzystajcie z kostek! Pamiętajcie też, że wybór jednej ścieżki nie sprawia, że nie możecie zahaczyć o drugą.
3. Zastanawiacie się, czym są wskazówki? To luźne propozycje, z których możecie skorzystać, by urozmaicić rozgrywkę. Ich umieszczenie w grze oraz interpretacja zależą jedynie od was.
pam burnett
about
And i can't help falling in love with you...
about
And i can't help falling in love with you...
about
Oh won't you come with me where the ocean meets the sky
And as the clouds roll by we'll sing the song of the sea
And as the clouds roll by we'll sing the song of the sea