22 yo — 182 cm
Awatar użytkownika
about
Oh won't you come with me where the ocean meets the sky,
and as the clouds roll by we'll sing the song of the sea
Patrick Halliwell
- Urodził się i wychował w Lorne Bay
- Jest w połowie hiszpanem, po matce. Płynnie mówi, czyta i piszę po hiszpańsku.
- Pracuje jako strażak
- Studiuję medycyne
- Uwielbia serfować, robi to od 10 roku życia.
- potrafi świetnie śpiewać i tańczyć.
- Wybitny z niego kucharz, ma to po rodzicach
- Ma piątkę rodzeństwa
- Jego rodzina ma sieć znanych restauracji w Australii, w których jadają nawet znane osoby.
IMIĘ I NAZWISKO CZŁONKA RODZINY
opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis

IMIĘ I NAZWISKO - POZYTYWNE
opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis

IMIĘ I NAZWISKO - NEGATYWNE
opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis

powitalny kokos
---
właściciel szkoły nurków — i nurek ratownik
33 yo — 182 cm
Awatar użytkownika
about
Współwłaściciel szkoły nurkowania, nurek-ratownik, a do tego szuka nowych kłopotów w życiu.
Hej Patrick Halliwell, skoro masz strażaka, to pracujesz z moim Remi Blackwell, który jest starszym i bardziej doświadczonym kolegą, więc go podrzucam! 8)
I w sumie nie masz linka do kp, ale mam albo rok starszą albo w jego wieku gemma macfarland, no i jest graficzka ładna taka o,
więc mogę ją ci podrzucić na jakichś ziomeczków :crab:
happy halloween
-
20 yo — 176 cm
Awatar użytkownika
about
Hera, koka, hasz, LSD.. ta zabawa po nocach się śni.
LSD, hera, koka i hasz.. podziel się z Oliverem czym masz!